Коропська громада
Чернігівська область, Новгород-Сіверський район

Якщо вулицю перейменували: що робити?

Дата: 10.08.2022 12:41
Кількість переглядів: 313

Фото без описуУ понеділок стартував збір пропозицій щодо нових назв вулиць та провулків Коропа, які підлягають перейменуванню (деталі тут https://koropska-gromada.gov.ua/news/1659964891/)

Станом на сьогодні надійшло 9 пропозицій у електронній формі.

Значно більше отримуємо запитань: що робити людям у разі перейменування вулиці і в скільки це обійдеться.

Роз’яснення надає Юрій ЛОСЬ, в.о. начальника відділу державної реєстрації та юридичного забезпечення Коропської селищної ради.

ПАСПОРТ

Перше за все - місце реєстрації (або як часто говорять «прописку»), штамп у паспорті ОБОВ’ЯЗКОВО ЗМІНЮВАТИ НЕ ПОТРІБНО

Тому що зміна назви вулиці – це не зміна місця проживання. Крім цього, чинне законодавство не передбачає обов’язок змінювати «штамп» у паспорті через  зміну назви вулиці.

Отже, йти робити відмітку в паспорті, якщо вашу вулицю перейменували, не обов’язково. Лише за вашого бажання, або ж коли виникне необхідність.

 Приклад: людина оформляє вихід на пенсію. Тоді треба буде прийти у відділ державної реєстрації та юридичного забезпечення (вулиця Кибальчича, 12 - біля «Ощадбанку»), їй одразу ж і БЕЗКОШТОВНО поставлять штамп з новою адресою.

 

ДОКУМЕНТИ НА ЖИТЛО ТА НЕРУХОМІСТЬ

Не потрібно також обов’язково вносити зміни до документів на житло, нерухомість.

Наше законодавство не передбачає необхідності внесення змін до документа про право власності на нерухоме майно (свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину, договір купівлі-продажу, дарування тощо) у зв’язку з перейменуванням вулиці, на якій розміщена нерухомість.

Такі документи залишаються чинними після назви зміни вулиці. Ніхто не має права вимагати їхньої заміни (стаття 19 Конституції України гарантує, що ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством).

Але якщо є бажання замінити документи, або виникла така потреба (наприклад, під час купівлі-продажу, дарування тощо) власник майна має право звернутися до ЦНАПу із заявою про внесення змін.

Під час продажу або іншого відчуження нерухомого майна, документи будуть замінюватися за загальною процедурою.

ВНОСИТИ ЗМІНИ ДО ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНО БУДЕ ЛИШЕ ТОДІ, коли власник захоче продати, подарувати або передати нерухомість у спадок.

 Тоді в документах, які будуть оформлюватися уже на нового власника, буде вказана нова назва вулиці.

Додаткових витрат це не нестиме: покупець і продавець платитимуть нотаріусові таку ж суму, якби і назва вулиці не змінювалась. 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь