A A A K K K
для людей із порушенням зору
Коропська громада
Чернігівська область, Новгород-Сіверський район

Центр соціальних служб

Комунальне некомерційне підприємство «Центр соціальних служб» Коропської селищної ради»

Рішення сесії №3714 «Про створення Комунального некомерційного підприємства «Центр соціальних служб» Коропської селищної ради»

Адреса:  смт Короп, вулиця Захисників України, 9

Режим роботи: 08:00-17:00 (перерва з 13:00 до 14:00) Вихідні: субота та неділя

Штатний розпис 

 

Директор Шаповал Алла Володимирівна

 

Предмет діяльності:

  • проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню у складні життєві обставини осіб та сімей з дітьми;
  • надання особам і сім’ям з дітьми комплексу соціальних послуг відповідно до їх потреб згідно з переліком, затвердженим центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері сім’ї та дітей, з метою подолання складних життєвих обставин та мінімізації негативних наслідків таких обставин;
  • здійснення заходів щодо запобігання потраплянню у складні життєві обставини осіб та сімей, упровадження новітніх соціальних технологій, спрямованих на недопущення, мінімізацію чи подолання складних життєвих обставин;
  • виявлення отримувачів соціальних послуг та ведення їх обліку;
  • здійснення заходів щодо соціальної та психологічної адаптації дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа з метою підготовки до самостійного життя, організації наставництва;
  • проведення оцінювання потреб осіб/сімей, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах, у соціальних послугах, визначення методів соціальної роботи, забезпечення психологічної підтримки;
  • надання соціальних послуг відповідно до державних стандартів соціальних послуг
  • забезпечення соціального патронажу осіб, які відбули покарання у вигляді обмеження або позбавлення волі на певний строк, а також звільнених від подальшого відбування зазначених видів покарань на підставах, передбачених законом;
  • підтримка психічного здоров’я населення та зниження загального рівня стресу і тривожності серед громадян;
  • адаптація осіб / сімей / жителів територіальної громади до кризових ситуацій (зокрема, воєнних дій, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру тощо), набуття навичок стресостійкості (як комплексу особистісних якостей, який дає змогу переносити значні інтелектуальні, вольові та емоційні навантаження без особливих шкідливих наслідків для власного здоров’я, інших людей та професійної діяльності) задля повноцінного функціонування та запобігання психологічній травматизації та мінімізації ризиків повторних випадків психологічної травматизації (ретравматизації);
  • зміцнення сімейних і родинних зв’язків та сприяння розвитку батьківських компетентностей;
  • зміцнення та координація волонтерського руху у сфері надання соціальних послуг;
  • підвищення соціальної згуртованості громади;
  • участь в організації заходів із забезпечення реалізації переходу від військової служби до цивільного життя;
  • моніторинг потреб ветеранів, проведений за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних систем Мінветеранів;
  • забезпечення працевлаштування помічників ветерана згідно з трудовим законодавством;
  • координація роботи та контроль за виконанням помічниками ветерана відповідних завдань і здійснення заходів;
  • облік наданих помічниками ветерана послуг;
  • інформування структурних підрозділів з питань ветеранської політики обласних держадміністрацій (військових адміністрацій) про надані послуги в порядку, визначеному Мінветеранів;
  • формування пропозицій із удосконалення надання послуг ветеранам, зокрема за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних систем Мінветеранів;
  • розгляд в установленому законодавством порядку звернень громадян та громадських об’єднань щодо роботи помічників ветерана;
  • адміністрування процесу збору інформації, проектування і експлуатації баз даних засобами інформаційно-комунікаційних систем Мінветеранів з урахуванням поточних і перспективних потреб ветеранів;
  • комунікація та взаємодія із громадськими організаціями та іншими об’єднаннями ветеранів війни щодо формування рекомендацій до удосконалення організації роботи помічників ветерана;
  • забезпечення взаємодії помічників ветерана з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами як суб’єктами реалізації регіональної політики;
  • взаємодія з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;
  • моніторинг стану і тенденцій розвитку на регіональному рівні завдань, покладених на Мінветеранів, та надання відповідних пропозицій;
  • поширення інформації та надання консультацій щодо державних і місцевих програм підтримки ветеранів;
  • аналіз та узагальнення потреб ветеранів, інформування обласних держадміністрацій (військових адміністрацій), Мінветеранів про рівень задоволеності таких потреб;
  • опрацювання знеособлених відомостей, що зберігаються в інформаційно-комунікаційних системах Мінветеранів, здійснення заходів з їх аналітичного узагальнення;
  • забезпечення помічника ветерана методичною літературою (методичними рекомендаціями, зразками оформлення документів);
  • виконання інших завдань, визначених положенням Статутом з урахуванням рекомендацій Мінветеранів.;
  • внесення відомостей до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг;
  • проведення моніторингу та оцінювання якості наданих ним соціальних послуг;
  • створення умов для навчання та підвищення кваліфікації фахівців, які надають соціальні послуги;
  • взаємодія з іншими суб’єктами системи надання соціальних послуг, а також з органами, установами, закладами, фізичними особами - підприємцями, які у відповідній адміністративно-територіальній одиниці в межах своєї компетенції надають допомогу вразливим групам населення та особам/сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, та/або забезпечують їх захист;
  • інформування жителів Коропської селищної територіальної громади та кожного отримувача соціальних послуг у формі, доступній для сприйняття особами з будь-яким видом порушення здоров’я, про перелік соціальних послуг, які він надає, обсяг і зміст таких послуг, умови та порядок їх отримання;
  • інформування жителів Коропської селищної територіальної громади про сімейні форми виховання та проведення попереднього відбору кандидатів у прийомні батьки, батьки-вихователі, патронатні вихователі;
  • визначення потреб населення Коропської селищної територіальної громади у соціальних послугах, а також у розробленні та виконанні програм надання соціальних послуг, розроблених за результатами визначення потреб населення Коропської селищної територіальної громади у соціальних послугах;
  • підготовка статистичних та інформаційно-аналітичних матеріалів стосовно наданих соціальних послуг і проведеної соціальної роботи, що подаються засновнику селищної ради;
  • забезпечення захисту персональних даних осіб, сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, інших вразливих категорій осіб, яким Підприємством надаватимуться соціальні послуги, а також осіб, що повідомили про перебування осіб/сімей у складних життєвих обставинах, відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”;
  • інші функції, що випливають із покладених на Підприємство завдань, не виходячи за межі надання соціальних послуг населенню.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь