Звіт про роботу відділу-центру надання адміністративних послуг Коропської селищної ради за І квартал 2025 року
За І квартал 2025 року через відділ-центр надання адміністративних послуг Коропської селищної ради надано 4330 адміністративних послуг, з них:
- суб'єктом надання яких є селищна рада – 2510;
- з реєстрації місця проживання – 132,
- видача витягу з Реєстру територіальної громади - 917;
- паспортних послуг – 27;
- послуги соціального характеру – 1129, з них:
- довідки про взяття на облік ВПО – 20;
- повідомлення про пошкоджене майно – 0;
- оформлення житлових субсидій – 653;
- послуги для ветеранів війни, учасників бойових дій та членів їх сімей – 17;
- послуги, пов'язані з державною реєстрацією нерухомого майна – 1223;
- послуги, пов'язані з державною реєстрацією бізнесу та громадських формувань – 2;
- Адміністративні послуги щодо виконання підготовчих та будівельних робіт і прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, зокрема, подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт – 0; реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації – 0;
- послуги Державного земельного кадастру – 473;
- видано довідок про доходи для надання соціальних послуг – 151;
- видано листів талонів на проїзд ветеранам війни - 4.
Всього за І квартал 2025 року надійшло адміністративного збору:
до місцевого бюджету– 388960,71 грн.;
до державного бюджету – 31360,0 грн.
З лютого 2025 року у відділі-центрі впроваджено систему попереднього запису (електронна черга) на Платформі Центрів Дія.
За І квартал 2025 року здійснено 4 виїзди для надання адміністративних послуг із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс», надано 100 адміністративних послуг.
Станом на 01.04.2025 року адміністратори відділу-центру працюють в:
- Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Державному реєстрі прав на нерухоме майно;
- Єдиному державному демографічному реєстрі;
- Державному земельному кадастрі;
- Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва;
- програмному комплексі «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада»;
- Єдиній інформаційній системі соціальної сфери;
- Єдиному державному вебпорталі електронних послуг (Портал Дія);
- Єдиній інформаційно-аналітичній системі управління міграційними процесами.
Працівники відділу-центру постійно беруть участь в онлайн та офлайн семінарах, вебінарах, навчаннях, тренінгах з питань надання якісних адміністративних послуг та діяльності відділу-центру, підвищуючи свою кваліфікацію.
Вся робота у відділі-центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін, без порушення законодавства.
Так у І кварталі 2025 року за результатами моніторингу оцінки якості надання адміністративних послуг до відділу-центру надійшло 43 позитивні відгуки від відвідувачів.
В межах функцій, покладених на відділ-центр, планується продовжувати роботу в напрямку розширення спектру послуг, що надаються через відділ, підвищенням якості обслуговування та використанням у своїй роботі сучасних інформаційних технологій, а також забезпеченням сприятливих умов розвитку і спрощенням процедур надання адміністративних послуг.