ЗВІТ про роботу відділу-центру надання адміністративних послуг Коропської селищної ради за І півріччя 2024 року
За І півріччя 2024 року через відділ-центр надання адміністративних послуг Коропської селищної ради надано 9546 адміністративних послуг, з них:
- суб'єктом надання яких є селищна рада – 661;
- з реєстрації місця проживання – 2292, в т.ч. видача витягу з Реєстру територіальної громади - 1921;
- паспортних послуг – 59;
- послуги соціального характеру – 1841, з них:
- довідки про взяття на облік ВПО – 36;
- оформлення житлових субсидій – 886;
- послуги для ветеранів війни, учасників бойових дій та членів їх сімей – 23;
- послуги, пов'язані з державною реєстрацією нерухомого майна – 3167;
- послуги, пов'язані з державною реєстрацією бізнесу та громадських формувань – 5;
- послуги з реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів – 16;
- послуги з видачі (обміну) посвідчення водія – 4;
- Адміністративні послуги щодо виконання підготовчих та будівельних робіт і прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, зокрема, подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт – 2;
- послуги Державного земельного кадастру – 944;
- актуалізовано дані військовозобов’язаних – 335.
З 1 лютого 2024 року запроваджено нову послугу відділу-центру надання адміністративних послуг із оформлення та видачі паспортних документів, який реалізувала Громадська організація «Коропщина – спільний дім» у партнерстві з Коропською селищною радою за сприяння Програми розвитку ООН в Україні й за фінансування Європейського Союзу.
А з 1 березня 2024 року з метою забезпечення доступності адміністративних послуг для мешканців територіальної громади запрацювало пересувне віддалене робоче місце адміністратора відділу-центру типу «Мобільний адміністратор» із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» для надання через нього окремих видів адміністративних послуг. Цей комплекс наданий Коропській селищній раді у рамках міжнародної технічної допомоги від Програми Розвитку Організації Об’єднаних Націй. За І півріччя здійснено 2 виїзди для надання адміністративних послуг із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс».
Станом на 01.07.2024 року адміністратори відділу-центру працюють в:
- програмному комплексі «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада»;
- Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Державному реєстрі прав на нерухоме майно;
- Державному земельному кадастрі;
- Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва;
- Єдиній інформаційній системі соціальної сфери;
- Єдиній інформаційно-аналітичній системі управління міграційними процесами.
Працівники відділу-центру постійно беруть участь в онлайн семінарах, вебінарах, навчаннях, тренінгах з питань надання якісних адміністративних послуг та діяльності відділу-центру, підвищуючи свою кваліфікацію.
Вся робота у відділі-центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін, без порушення законодавства.
В межах функцій, покладених на відділ-центр, планується продовжувати роботу в напрямку розширення спектру послуг, що надаються через відділ, підвищенням якості обслуговування та використанням у своїй роботі сучасних інформаційних технологій, а також забезпеченням сприятливих умов розвитку і спрощенням процедур надання адміністративних послуг.