Коропська громада
Чернігівська область, Новгород-Сіверський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі електричної енергії, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 19.01.2024 08:53
Кількість переглядів: 41

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в ЄДРПОУ та громадських формувань, його категорія: Коропська селищна рада, код  04412426

16200 Чернігівська обл., Новгород-Сіверський район, смт. Короп, вул. Кибальчича,1

Категорія замовника: Орган місцевого самоврядування (пункт 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»

Закупівля оголошена: 17 січня 2024 року

Назва предмета закупівлі: Деревина дров’яна паливна код ДК 021:2015:03410000-7 «Деревина» за потребою до опалювального періоду до кінця 2023 року в межах кошторисних призначень, сформованих за рахунок відновлення касових видатків за відшкодування вартості комунальних послуг.

Обсяг закупівлі 420 м3

Вид та ідентифікатор закупівлі:відкриті торги з особливостями UA-2024-01-17-005327-a

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

 

Очікувана вартість закупівлі становить 341000,00 грн.

Загальна кількість необхідної для опалення деревини обрахована згідно заявок старостинських округів та планів роботи громади у 2024 році в межах кошторисних призначень по відповідній класифікації видатків. Очікувана вартість закупівлі включає в себе вартість ціни на товар, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені постачальником, витрат на доставку продукції до місця замовлення, навантажувально-розвантажувальні роботи, інше.

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на основі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі із врахуванням роз’яснень Мінекономіки шляхом моніторингу середньо ринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу, із врахуванням витрат на доставку, навантаження-розвантаження, оперативності виконання заявок замовника, інше.

Замовником здійснювався моніторинг ринку деревини засобами мережі Інтернет, пошук, збір та аналіз цінових пропозицій, що містяться у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель PROZORRO щодо аналогічних закупівель.

Розмір бюджетного призначення: 341000 грн.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

п/п

Найменування товару

Технічні вимоги (ГОСТ, ДСТУ)

Од. вим.

Кількість

Термін постачання

1

Деревина дров’яна паливна (сосна)

 

ТУ У16.1-00994207-005:2018

деревина дров’яна для непромислового використання

м3

 

420 м3

 

з дати укладення договору –до 31.12.2024 р. згідно заявок Замовника

Деревина дров’яна паливна повинна відповідати ТУ У16.1-00994207-005:2018 «деревина дров’яна для непромислового використання». Деревина має бути очищенні від сучків і гілок, в дровах неприпустима наявність трухлявості та гнилі. Дрова не повинні бути обгорілими.

На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.

Термін постачання: з дати укладення договору –  до  31.12.2024 року згідно заявок

Постачальник самостійно здійснює зберігання товару та  доставку, проводить навантаження та розвантаження товару. Вартість навантаження, розвантаження, зберігання та доставка товару повинна бути включена до вартості ціни пропозиції.

Доставка товару здійснюється транспортом постачальника.

Вантажно-розвантажувальні роботи проводяться постачальником за власний кошт.

При поставці товару постачальником повинні надаватися супровідні документи.

При обрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі враховано всі складові собівартості продукції, в т.ч.:

  • доставки до місця  призначення, визначеного замовником, в т.ч. із врахуванням вартості паливно-мастильних матеріалів постачальника. Згідно умов тендерної документації  доставка має здійснюватись за кошти постачальника по смт. Короп та в межах старостинських округів громади;
  • вартість навантажувально-розвантажувальних робіт, в т.ч. із врахуванням вартості використання машин і механізмів, витрат паливно-мастильних матеріалів, зносу, інше;
  • витрати трудових ресурсів постачальника, в т.ч. заробітна плата, відрахування із заробітної плати,інше;
  • податки, збори, відрахування постачальника в процесі здійснення господарської діяльності та виконання договірних відносин із замовником;
  • адміністративні витрати постачальника;
  • інше

Складові собівартості продукції закладені в прогноз вартості із врахуванням інфляційних процесів та тенденцій змін  ринкових цін на аналогічний товар.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь