Коропська громада
Чернігівська область, Новгород-Сіверський район

ОБГРУНТУВАННЯ

Дата: 03.02.2023 15:18
Кількість переглядів: 269

технічних та якісних характеристик закупівлі деревини (дрова твердих та м’яких порід) код ДК 021:2015:03410000-7 «Деревина»

Оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 року

«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в ЄДРПОУ та громадських формувань, його категорія:

Територіальний центр соціального обслуговування(надання соціальних послуг) Коропської селищної ради

Код  41414420

16200 Чернігівська обл., Новгород-Сіверський район, смт. Короп, вул. Поштова,6

Категорія замовника: Комунальна організація(установа,заклад) (пункт 1 частини3 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»

Закупівля оголошена: 01 лютого 2023 року

Назва предмета закупівлі:

ДК 021:2015:03410000-7 «Деревина» за річною потребою на 2023 рік в межах виділених кошторисних призначень: дрова твердих та м’яких порід (292 куб.метрів).

Вид та ідентифікатор закупівлі:

Відкриті торги з особливостями за ідентифікатором UA-2023-02-01-015026-a

 

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

 

Очікувана вартість закупівлі становить 219000,00 грн.

Загальна кількість необхідної для опалення деревини  для господарських потреб сформована згідно заявок завідуючих відділень .Очікувана вартість закупівлі включає в себе вартість ціни на товар, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені постачальником, витрат на доставку продукції до місця замовлення, навантажувально-розвантажувальні роботи, інше.

Очікувана вартість закупівлі обрахована виходячи з фактичних потреб продукції в межах передбаченого кошторису видатків місцевого бюджету на 2023 рік по відповідній класифікації видатків.

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на основі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі із врахуванням роз’яснень Мінекономіки шляхом моніторингу середньо ринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу, із врахуванням витрат на доставку, навантаження-розвантаження, оперативності виконання заявок замовника, інше.

Замовником здійснювався моніторинг ринку деревини засобами мережі Інтернет, пошук, збір та аналіз цінових пропозицій, що містяться у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель PROZORRO щодо аналогічних закупівель.

Розмір бюджетного призначення: 219000 грн.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

п/п

Найменування товару

Технічні вимоги (ГОСТ, ДСТУ)

Од. вим.

К-ть

Термін постачання

1

Паливна деревина (дрова) твердих та м’яких  порід ( із розрахунку 50% замовлення твердих порід, 50% замовлення м’яких порід)

 

ТУ У16.1-00994207-005:2018

деревина дров’яна для непромислового використання

м3

 

292 м3

 

з дати укладення –до01.10.2023 р. згідно заявок Замовника

 

Деревина паливна(дрова для опалення) повинна бути твердих (береза, інше) та м’яких порід (вільха,сосна, інше) із розрахунку 50% замовлення твердих порід та 50% замовлення м’яких порід. 

Паливна деревина (дрова) твердих та м’яких  порід мають відповідати ТУ У16.1-00994207-005:2018 «деревина дров’яна для непромислового використання». Дрова повинні бути очищенні від сучків і гілок, в дровах неприпустима наявність трухлявості та гнилі. Дрова не повинні бути обгорілими.

На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.

Термін постачання: з дати укладення договору –  до  01.10.2023 року згідно заявок Замовника в термін протягом 3-х календарних днів з дати замовлення. Замовлення може здійснюватись як в усній формі, так і письмово із вказанням місця поставки та об’єму продукції. 

Постачальник самостійно здійснює зберігання товару та  доставку, проводить навантаження та розвантаження товару. Вартість навантаження, розвантаження, зберігання та доставка товару повинна бути включена до вартості ціни пропозиції.

Доставка товару здійснюється транспортом постачальника.

Вантажно-розвантажувальні роботи проводяться постачальником за власний кошт.

При поставці товару постачальником повинні надаватися супровідні документи.

При прийомі товару обсяг має відповідати обсягу, який зазначений у супровідних документах.

Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 10 календарних днів з дня його надходження.

У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений  товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь