Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі деревини (дрова твердих та м’яких порід, пиломатеріал, брус обрізний) код ДК 021:2015:03410000-7 «Деревина»
Оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в ЄДРПОУ та громадських формувань, його категорія:
Коропська селищна рада
Код 04412426
16200 Чернігівська обл., Новгород-Сіверський район, смт. Короп, вул. Кибальчича,1
Категорія замовника: Орган місцевого самоврядування (пункт 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Закупівля оголошена: 19 січня 2023 року
Назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015:03410000-7 «Деревина» за річною потребою на 2023 рік в межах виділених кошторисних призначень: дрова твердих та м’яких порід (552 куб.метрів), пиломатеріал обрізний шильовка сосна (6 куб.метрів), брус обрізний дубовий (3 куб.метрів).
Вид та ідентифікатор закупівлі:
Відкриті торги з особливостями за ідентифікатором UA-2023-01-19-001544-a
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Очікувана вартість закупівлі становить 501000,00 грн.
Загальна кількість необхідної для опалення деревини та пиломатеріалів для господарських потреб сформована згідно заявок старостинських округів та планів роботи громади у 2023 році. Очікувана вартість закупівлі включає в себе вартість ціни на товар, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені постачальником, витрат на доставку продукції до місця замовлення, навантажувально-розвантажувальні роботи, інше.
Очікувана вартість закупівлі обрахована виходячи з фактичних потреб продукції в межах передбаченого кошторису видатків селищного бюджету на 2023 рік по відповідній класифікації видатків.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на основі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі із врахуванням роз’яснень Мінекономіки шляхом моніторингу середньо ринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу, із врахуванням витрат на доставку, навантаження-розвантаження, оперативності виконання заявок замовника, інше.
Замовником здійснювався моніторинг ринку деревини засобами мережі Інтернет, пошук, збір та аналіз цінових пропозицій, що містяться у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель PROZORRO щодо аналогічних закупівель.
Розмір бюджетного призначення: 501000 грн.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
№ п/п |
Найменування товару |
Технічні вимоги (ГОСТ, ДСТУ) |
Од. вим. |
К-ть |
Термін постачання |
1 |
Паливна деревина (дрова) твердих та м’яких порід ( із розрахунку 30% замовлення твердих порід, 70% замовлення м’яких порід)
|
ТУ У16.1-00994207-005:2018 деревина дров’яна для непромислового використання |
м3 |
552 м3
|
з дати укладення –до 01.10.2023 р. згідно заявок Замовника |
2 |
Брус обрізний дубовий |
ДСТУ EN 1313-1:2018 (EN 1313-1:2010, IDT) круглі та пиляні лісоматеріали |
м3 |
3 |
з дати укладення –до 01.10.2023 р. згідно заявок Замовника |
3 |
Пиломатеріал обрізний шильовка сосна
|
ДСТУ EN 1313-1:2018 (EN 1313-1:2010, IDT) круглі та пиляні лісоматеріали |
м3 |
6 |
з дати укладення –до 01.10.2023 р. згідно заявок Замовника |
Деревина паливна(дрова для опалення) повинна бути твердих (береза, інше) та м’яких порід (вільха,сосна, інше) із розрахунку 30% замовлення твердих порід та 70% замовлення м’яких порід.
Паливна деревина (дрова) твердих та м’яких порід мають відповідати ТУ У16.1-00994207-005:2018 «деревина дров’яна для непромислового використання». Дрова повинні бути очищенні від сучків і гілок, в дровах неприпустима наявність трухлявості та гнилі. Дрова не повинні бути обгорілими.
Брус обрізний дубовий та пиломатеріал обрізний шильовка сосна мають відповідати ДСТУ EN 1313-1:2018 (EN 1313-1:2010, IDT) круглі та пиляні лісоматеріали.
На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.
Термін постачання: з дати укладення договору – до 01.10.2023 року згідно заявок Замовника в термін протягом 3-х календарних днів з дати замовлення. Замовлення може здійснюватись як в усній формі, так і письмово із вказанням місця поставки та об’єму продукції.
Постачальник самостійно здійснює зберігання товару та доставку, проводить навантаження та розвантаження товару. Вартість навантаження, розвантаження, зберігання та доставка товару повинна бути включена до вартості ціни пропозиції.
Доставка товару здійснюється транспортом постачальника.
Вантажно-розвантажувальні роботи проводяться постачальником за власний кошт.
При поставці товару постачальником повинні надаватися супровідні документи.
При прийомі товару обсяг має відповідати обсягу, який зазначений у супровідних документах.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 10 календарних днів з дня його надходження.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару.