Жителі громад-партнерок DOBRE в Чернігівській області вчилися створювати успішні інформаційні кампанії про інструменти участі
Як визначати цільову аудиторію, розробляти ключове повідомлення, яке зацікавить жителів - вивчали сьогодні на онлайн тренінгу зі створення успішних інформаційних кампаній представники громад-партнерок DOBRE в Чернігівській області.
Одним із напрямків проєкту «Голос громади у місцевому самоврядуванні» Програми DOBRE є підтримка інформаційних кампаній в громадах, спрямованих на популяризацію інструментів участі, які вже впроваджені або заплановані до втілення.
7 вересня відбувся онлайн-тренінг «Як створити успішні інформаційні кампанії». Тренінг був розроблений для представників та представниць ініціативних груп з розробки та впровадження інформаційних кампаній в громадах із залучення громадян до використання інструментів участі. Також були присутні представники органів місцевого самоврядування, які працюють над впровадженням інструментів участі у громаді, відповідальні за комунікацію з громадянами та створення інформаційного контенту на офіційних сторінках ТГ, члени громадських організацій та молодіжних рад.
Під час тренінгу учасники дізналися навіщо потрібна інформаційна кампанія та як правильно її спланувати, щоб залучити максимально велику кількість людей.
На заході координаторка напрямку залучення громадян та інструментів участі Тетяна Романова ознайомила з основними етапами і заходами для втілення інформаційних кампаній, зокрема зупинила увагу як їх планувати в громадах саме з інструментів участі.
Приділили увагу розробці ключового повідомлення - повідомлення, яке зачіпає інтереси цільової аудиторії та спонукає до дій. Визначали канали комунікації для конкретних цільових аудиторій.
Для ефективної інформаційної кампанії важливо прописувати чіткий план, шукати прихильників, регулярно робити публікації, реагувати та зворотній зв’язок від жителів громад.
Менеджер проєкту Павло Пущенко ще раз нагадав про інструменти участі та наголосив про головну мету інформаційної кампанії.
Передбачається, що після цього навчання, кожна громада планує індивідуальну інформаційну кампанію обраного інструменту участі. В це будуть включені заходи, широке інформування про той чи інший інструмент участі, які допоможуть громадянам дізнатись про існуючі інструменти участі в громаді.
Тренінг відбувся в рамках Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). В Чернігівській області виконавцем проєкту «Голос громади в місцевому самоврядуванні» є громадська організація «Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень» в партнерстві з громадським об’єднанням «Спілка ініціатив Чернігівщини».