A A A K K K
для людей із порушенням зору
Коропська громада
Чернігівська область, Новгород-Сіверський район

Представлені результати дослідження громадської думки щодо оцінки індикаторів у Коропській громаді

Дата: 02.09.2021 10:02
Кількість переглядів: 288

Фото без описуМета проведеного опитування – дослідити рівень задоволеності громадян роботою місцевої влади та наданням послуг.

Таке незалежне опитування у квітні-травні цього року проводила соціологічна компанії Іpsos. Участь в опитуванні взяли жителі громади віком 15+. Розмір вибірки - 404 інтерв’ю

Опитування показало думку громадян щодо таких  індикаторів як:

  • задоволеність якістю надання місцевих послуг 
  • поінформованість громадян про місцеві послуги
  • упевненість в тому, що місцева влада керує ресурсами ОТГ в інтересах усієї громади
  • упевненість громадян у тому, що бюджетний процес громади є прозорим та інклюзивним
  • задоволеність заходами місцевої влади для залучення громадян до місцевого самоврядування
  • переконання, що в громаді наявні дієві механізми залучення молоді до місцевого самоврядування 
  • поінформованість щодо реформи децентралізації
  • підтримка реформи децентралізації

Результати незалежного опитування представила програмна спеціалістка DOBRE Віталіна Старчик.

Висновки проведеного опитування такі:

  • Індикатори «задоволеність сервісами» та «обізнаність про доступ до інформації про сервіси» в Коропській громаді мають більші показники в порівнянні з 4 когортою громад Програми DOBRE. Водночас, ефективність механізмів із залучення молоді, підтримка реформи децентралізації та інформованість про реформу мають нижчі показники, ніж загалом у Когорті 4.
  • Задоволеність життям у громаді на такому самому рівні, як і в громадах 4 когорти загалом (64%). Проте, переконаність у правильності напрямку справ у Коропській ОТГ нижча, якщо порівнювати з загальним показником Когорти 4.
  • Послуги з первинної медичної допомоги (68,8%), будівництво, ремонт та обслуговування доріг (47,1%) та послуги із соціального забезпечення (30,8%) є найбільш пріоритетними послугами у громаді.
  • Для респондентів Коропської громади основним джерелом інформації про діяльність місцевої влади є: розповіді знайомих людей (72%) та місцева преса (48%). Поза тим, розповіді знайомих (+8%) та місцева преса (+26%) мають значно вищі показники в порівнянні з Когортою 4 загалом.
  • Найбільш відомим шляхом інформування влади про якість послуг є звернення до старости (61%). Усі інші варіанти мають значно менше  і в порівнянні зі зверненням до старости, так і з загальними показниками у Когорті 4.
  • У Коропській громаді дещо менша частка інтернет користувачів (-15%), якщо порівнювати з Когортою 4. Проте, серед інтернет користувачів, значно більше людей, що відвідують сайт громади (+17%) та задоволені його наповненням (+8%).
  • Інформованість респондентів про реформу децентралізації (-12%) та її підтримка (-8%) значно нижча у Коропській ОТГ, ніж у Когорті 4. Інформованість серед тих, хто не користується інтернетом (26%), в свою чергу, ще нижча, ніж серед інтернет користувачів (40%).
  • Найбільшою довірою користується серед місцевих інституцій староста села, місцеві медіа та голова ОТГ. В усіх трьох випадках ці показники вищі, ніж у Когорті 4 загалом.

 

Опитування пройшло в рамках Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (#DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Коропська громада є партнером Програми DOBRE в Чернігівській області.

 

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Сектор інформаційної діяльності, програмного забезпечення
та комунікацій з громадськістю

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь