Документи на субсидію тепер подаються в ЦНАП. До Управління соцзахисту РДА – тільки поштою чи в електронній формі
Для призначення житлової субсидії необхідно подати заяву та декларацію про доходи і витрати до органу соціального захисту населення. 28 жовтня Кабінет Міністрів України затвердив постанову №1035, яка розділяє повноваження органів влади у сфері призначення державних виплат. З 1 січня 2021 року відбулися зміни:
Тепер структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій приймають заяви від громадян з необхідними документами лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).
Заяви з необхідними документами приймають уповноважені посадові особи виконавчого органу та посадові особи центру надання адміністративних послуг. Отримані заяви вони передають структурному підрозділу з питань соціального захисту населення протягом трьох робочих днів з дати надходження.
Інформація про призначені житлові субсидії вноситься до Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій.
Додатково зазначаємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 № 1324 до середньомісячного сукупного доходу осіб, яким надаються державні допомоги, розмір призначеної їм житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу, враховуватися не буде.
Довідково:
Адреса Центру надання адміністративних послуг Коропської селищної ради:
Короп, вулиця Кабальчича, 12
Телефон: (04656) 2-76-14 (стаціонарний); 098-369-77-05 (мобільний)
Графік роботи:
понеділок, вівторок, середа, п’ятниця 8:00 - 17:00
четвер 8:00 - 20:00
субота, неділя вихідні