Громадянам про сплату земельного податку
Відповідно до вимог податкового законодавства громадяни м. Чернігова та області почали отримувати від Головного управління ДФС у Чернігівській області через відділення Укрпошти податкові повідомлення - рішення про внесення до бюджету визначених сум земельного податку за 2019 рік.
Як зазначила заступник начальника управління - начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Чернігівського управління ГУ ДФС у Чернігівській області Юлія Романенко, такі повідомлення - рішення вже найближчим часом отримають понад 35 тисяч громадян - мешканців міста Чернігова, Чернігівського, Куликівського, Ріпкинського і Городнянського районів області.
Податківець нагадала, що місцеві податки і збори, до яких віднесено плату за землю, встановлюються рішеннями, які у межах своїх повноважень приймають сільські, селищні та міські ради.
Так, відповідно до рішення Чернігівської міської ради від 30 січня 2015 року «Про місцеві податки», яким затверджено Положення про плату за землю, платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі. Об’єктами оподаткування земельним податком є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні та земельні частки (паї), які перебувають у власності.
Ставки податку за земельні ділянки, що розташовані, зокрема по м. Чернігову становлять:
- сільськогосподарського призначення - на рівні 0,5 відсотка нормативної грошової оцінки;
- для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) встановлюється на рівні 0,5 відсотка нормативної грошової оцінки.
З довідниками прийнятий органами місцевого самоврядування рішень про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель та ставок земельного податку можна ознайомитися на субсайті Головного управління ДФС у Чернігівській області (ch.sfs.gov.ua) банері «Рішення місцевих рад» / Податок на майно/Плата за землю.
Сплачується земельний податок фізичними особами протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення.
«Громадянам слід мати на увазі - якщо вони протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення не сплачують узгоджену суму грошового зобов’язання, такі платники податків притягуються до відповідальності у вигляді штрафу у розмірах, встановлених ст.126 Кодексу. Крім того, на суму несвоєчасно сплаченого податкового зобов’язання нараховується пеня у порядку, визначеному ст.129 Кодексу», - зазначила Юлія Романенко.
У разі, якщо громадяни не отримали податкового повідомлення-рішення по земельному податку, або ж якщо виникають запитання щодо розміру нарахованого податку, у випадку зміни власника земельної ділянки, права на пільги або виникнення необхідності уточнення сум земельного податку, слід звернутися за телефонами: 65-28-41, 65-28-06 або завітати до Центру обслуговування платників за адресою: вул. Кирпоноса, 28, кабінет 11.
Сектор комунікацій ГУ ДФС у Чернігівській області
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)