A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Коропська громада
Чернігівська область, Коропський район

Вирішували на засіданні виконавчого комітету

Дата: 29.01.2019 18:37
Кількість переглядів: 333

  Звіт за соціально-економічний розвиток громади, аварійні дерева в Коропі та уповноважені представники від старостинських округів для доставки документів на оформлення субсидій та іншої допомоги −  частина із того, про що йшлося на черговому засіданні виконавчого комітету селищної ради. Воно відбулося вчора, 28 січня.

  На початку зі звітом про підсумки виконання Плану соціально-економічного розвитку Коропської об’єднаної територіальної  громади виступив селищний голова Віктор Журавель.

 

 

  Його звіт стосувався передусім фінансів по кожному старостинському округу − скільки пішло на заробітні плати персоналу, утримання місцевих пожежних команд, на вуличне освітлення, зв’язок, на роботи з благоустрою, різні придбання тощо.

  Ну а детально про те, що вдалося втілити у Коропській ОТГ за рік і скільки коштів було на це витрачено, селищний голова відзвітує під час сесійного зібрання, що відбудеться у четвер, 31 січня. Тож  у майбутньому матеріалі про хід пленарного засідання ми й подамо цю інформацію.

  Зі звітом про виконання селищного бюджету за минулий рік виступила начальник фінансового відділу Наталія Басанець. Члени виконкому схвалили фінансовий звіт, а також взяли до відома інформацію про те, що кошти резервного фонду торік не витрачалися.

  Під час учорашнього засідання розглянули й підтримали нову цільову програму підтримки районного сектору Управління Державної міграційної служби в області на 2019 рік. Річ у тому, що кошторисом Державної міграційної служби України на низькому рівні передбачене виділення коштів для забезпечення працівників канцелярським приладдям та бланковою продукцією, утримання адміністративного приміщення. Аби підтримати службу, програмою передбачили 20 тисяч гривень із селищного бюджету.

  Затверджений наприкінці минулого року План соціально-економічного розвитку на 2019 рік за погодженням членів виконкому доповнився новим пунктом, одним із першочергових для виконання – це капітальний ремонт Шабалинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

  Під час засідання розглянули кілька заяв про призначення опікуна над підопічними Червоненського психоневрологічного інтернату та припинення опіки над підопічними.

  Винесли на виконкомі й рішення про видалення зелених насаджень у Коропі. Як інформував заступник селищного голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, архітектури та містобудування Олег Мельоха, за результатами роботи спеціальної комісії визначено дерева, які або повністю сухі, або мають сухі верхівки. У переліку є сосни, берези, клени та акації.

  Позитивне рішення ухвалили щодо передачі в оренду ПАТ «Укрпошта» будівлі в Городищі. Двох громадян у відповідь на їхні заяви поставили на квартирний облік.

  Про стан виконавської дисципліни, виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»,  роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті селищної ради за підсумками минулого року доповідала начальник відділу організаційної роботи Наталія Ющик. Протягом минулого року до селищної ради надійшло 1285 документів. За цей період на адресу селищної ради й старостинських округів надійшло 2 669 звернень громадян  (із них письмових звернень − 1407, усних – 1262). Питання, що порушувались у 1698 зверненнях, були вирішені позитивно. Протягом року надійшло 16 інформаційних запитів.

  Жваве обговорення серед старост викликав розгляд питання про призначення уповноважених осіб по оформленню державних соціальних допомог, субсидій, інших видів допомог. Уповноважені особи − це ті люди, які матимуть право передавати до управління соцзахисту населення РДА документи для оформлення допомог від тих односельців, які не можуть самі приїхати в Короп − людей з інвалідністю, стареньких громадян. Адже від будь-кого установа документи не приймає, бо ж такі правила.

  Пропонувалося, про що й було зазначено у проекті рішення виконкому, що такими уповноваженими особами будуть діловоди старостинських округів та соціальні працівники терцентру. Але старости Городища, Вільного, Поліського, Карильського самі виявили бажання стати такими уповноваженими особами. Говорили сільські очільники й про те, що добре було б управлінню соцзахисту, якщо вже і наполягають на дотриманні правил під час приймання документів, за всіма правилами забезпечити й доставку повідомлень про призначення допомог. Старост це питання дуже хвилює. Вони говорили про випадки передавання повідомлень не особисто заявнику, а будь-кому з односельців у руки, і відтак за доставку довгоочікуваного документа до адресата ніхто не відповідає. Піж час обговорення вирішили підготувати до УСЗН  листа із проханням ретельно тримати на контролі процес доставки повідомлень людям.

  У продовження засідання визначили види безоплатних і оплачуваних суспільно корисних робіт і перелік об’єктів для їхнього виконання, затвердили зразки документів адміністративних комісій.

  У відповідь на звернення керівників комунальних підприємств «Благоустрій», «Благоустрій сервіс» та «Вода» через підвищення мінімальних заробітних плат, члени виконкому затвердили зміни до штатних розписів цих трьох підприємств.

 

  Всього на вчорашньому  засіданні розглянули 23 питання. 

Сектор інформаційної діяльності, програмного забезпечення
та комунікацій з громадськістю
виконавчого апарату Коропської селищної ради


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь