A A A K K K
для людей із порушенням зору
Коропська громада
Чернігівська область, Новгород-Сіверський район

ПАМ’ЯТКА СПОЖИВАЧА

Дата: 04.04.2018 12:04
Кількість переглядів: 904

Фото без описуПеред тим, як сплатити кошти продавцеві, обов’язково в присутності продавця перевірте товар на справність, комплектність, цілісність, наявність документів. Сплачуйте кошти  тільки після того, як переконаєтесь, що товар працює.

Під час купівлі будь-якої продукції чи замовленні послуги обов’язково вимагайте від продавця (надавача послуг) розрахунковий документ (чек, квитанцію тощо), в якому має бути зазначене найменування суб’єкта господарювання (юридичної особи чи прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи-підприємця), його адреса здійснення господарської діяльності (у разі купівлі товару чи замовлення послуги на ринку – назва ринку та номер торгового місця), дата продажу (чи замовлення послуги), назва товару (послуги) та ціна.

Якщо Вам не підійшов придбаний товар за формою, габаритом, фасоном, кольором, розміром або ж він за інших причин не може бути використаний за призначенням, Ви маєте право обміняти його протягом 14 днів, але за умови, що товар не був у використанні, він якісний, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, розрахунковий рахунок.

Якщо ж товар виявився неякісним, то він підлягає гарантійному обслуговуванню.  Повернути кошти за товар або замінити його на аналогічний серед наявних у продавця можливо:

- якщо авторизований сервісний центр видасть документ (довідка, акт тощо) із зазначенням, що товар не може бути відремонтований і підлягає обміну чи поверненню сплачених коштів;

- якщо за результатами проведення незалежної експертизи буде доведено, що товар має істотний недолік;

- на розсуд продавця. 

Також, відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», на письмову заяву споживача на час ремонту (гарантійного обслуговування) ся з обмінного фонду надається товар аналогічної марки незалежно від моделі. Перелік товарів, з яких утворюється обмінний фонд, визначений у постанові КМУ № 172 від 19.03.1994.

Під аналогічним товаром розуміються товари, які хоч і не однакові за всіма ознаками, але мають схожі характеристики і складаються зі схожих компонентів, завдяки чому виконують однакові функції.

Вимога про проведення безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк (ремонт) пред’являється на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або до сервісного центру.

Доставка великогабаритних товарів (меблі, будівельні матеріали, піаніно, холодильники,  пральні машини тощо) і товарів вагою понад 5 кілограмів продавцю, виробникові або до сервісного центру та їхнє повернення споживачеві здійснюється за рахунок продавця, виробника або сервісного центру.

У разі, якщо Ваші права як споживача порушуються суб’єктом господарювання, який реалізує (реалізував) товар чи надає послугу, Вам необхідно написати заяву в Книзі відгуків і пропозицій (бажано сфотографувати заяву) та написати письмову заяву на ім’я суб’єкта господарювання, який порушує Ваші права, в двох примірниках, в якій викласти суть питання. Суб’єкт господарювання повинен зареєструвати заяву споживача (на примірнику, який залишається споживачеві, мають поставити позначку про дату прийняття заяви, посаду, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка прийняла заяву, та підпис особи). Якщо суб’єкт господарювання відмовляє споживачу в реєстрації його заяви, споживач направляє звернення поштою з повідомленням про вручення.

Звернення споживача про розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплаченої за товар грошової суми суб’єктом господарювання розглядається негайно, але не довше 7 днів, інші заяви – протягом 15 днів.

Якщо продавець, виробник чи/та сервісний центр і далі продовжують порушувати Ваші права як споживача, Ви маєте право звернутися з заявою (усною, письмовою чи за допомогою засобів електронного поштового зв’язку) як до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, так і до суду.

Відповідно до ст. 22 Закону України «про захист прав споживачів», споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов’язані з порушенням їхніх прав.

Головне управління Держпродспоживслужби в області розташоване за адресою м. Чернігів, вул. 1 Травня, 180.

Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в області знаходиться за адресою м. Чернігів, вул. Коцюбинського, 41-А.
 Отримати консультацію можна за номерами телефонів – (0462) 678-613, 678-619.

 

За інформацією Головного управління Держпродспоживслужби в області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь