A A A K K K
для людей із порушенням зору
Коропська громада
Чернігівська область, Новгород-Сіверський район

Відділ - центр надання адміністративних послуг

Короп, вулиця Кибальчича, 12

(04656) 2-76-14

Мобільний 098-369-77-05

ГРАФІК РОБОТИ

ПОЛОЖЕННЯ

РЕГЛАМЕНТ

ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ

 

 

 

Дані про надані адміністративні послуги

2019 рік:
1-й квартал 2019 р. - 1754 послуги
 2-й квартал 2019 р. -  2387 послуги
2020 рік:
1-ше півріччя 2020 р. - 8128 послуг
2020 р. - 17673 послуги

2021 рік:
1-й квартал 2021 р. - 5920 послуг

 

Звіт за 2023 рік:

Згідно штатного розпису Коропської селищної ради станом на 01.01.2024 року в відділі ЦНАП працює:

- 1 начальник відділу-центру;

- 6 адміністраторів;

- 1 техпрацівник.

 

На даний час відділ ЦНАП забезпечений компютерною технікою та матеріальною базою в достатній кількості для надання адміністративних послуг населенню та виконання робочого процесу.

Рішенням двадцять восьмої сесії восьмого скликання Коропської селищної ради Чернігівської області від 25.08.2023 року № 3491 затверджено Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ-центр надання адміністративних послуг Коропської селищної ради, який налічує 262 адміністративні послуги. У порівнянні з минулим роком кількість послуг збільшилась на 53 послуги.

Так, за 2023 рік через відділ ЦНАП надано 27090 адміністративних послуг, з них:

  • суб'єктом надання яких є селищна рада – 2239;
  • з реєстрації місця проживання – 2239, в т.ч. видача витягу з Реєстру територіальної громади - 1822;
  • послуги соціального характеру – 2703, з них:

- довідки про взяття на облік ВПО – 44;

- оформлення житлових субсидій – 767;

- послуги для ветеранів війни, учасників бойових дій та членів їх сімей – 81;

  • послуги, пов'язані з державною реєстрацією нерухомого майна – 7076;
  • послуги, пов'язані з державною реєстрацією бізнесу та громадських формувань – 2;
  • послуги з реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів – 51;
  • послуги з видачі (обміну) посвідчення водія – 29;
  • Адміністративні послуги щодо виконання підготовчих та будівельних робіт і прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, зокрема, подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт – 4;
  • послуги Державного земельного кадастру – 2252.

Відповідно до Наказів Міністерства соціальної політики України від 18.07.2023 року № 253-Н та від 01.08.2023 року № 265-Н «Про впровадження в промислову експлуатацію програмного забезпечення Єдиної інформаційної системи соціальної сфери» відділом-центром у вересні 2023 року впроваджено дане програмне забезпечення в частині реєстрації звернень громадян з 6 видів допомог (допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування; допомога на дітей одиноким матерям; допомога при усиновленні дитини; допомога малозабезпеченим сім’ям; допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю; допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною).

Впроваджено QR-код для шерингу документів в Дії, а це новітній спосіб подання цифрових документів, який збільшує ефективність роботи відділу ЦНАП і скорочує час на обробку та перевірку документів.

З метою забезпечення доступності адміністративних послуг для мешканців територіальної громади Рішенням 32 сесії 8 скликання Коропської селищної ради від 12 грудня 2023 року № 3712 утворено пересувне віддалене робоче місце адміністратора відділу-центру типу «Мобільний адміністратор» із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» для організації надання через нього окремих видів адміністративних послуг.

Також на завершальному етапі створення робочого місця адміністратора для надання паспортних послуг.

Станом на 01.01.2024 року адміністратори відділу ЦНАП працюють в:

  • програмному комплексі «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада»;
  • Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • Державному реєстрі прав на нерухоме майно;
  • Державному земельному кадастрі;
  • Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва;
  • Єдиній інформаційній системі соціальної сфери.

Працівники відділу ЦНАП протягом року проходили навчання в деяких напрямках діяльності, підвищуючи свою кваліфікацію.

Вся робота у відділі ЦНАП спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін, без порушення законодавства.

В межах функцій, покладених на відділ ЦНАП, планується продовжувати роботу в напрямку розширення спектру послуг, що надаються через відділ, підвищенням якості обслуговування та використанням у своїй роботі сучасних інформаційних технологій, а також забезпеченням сприятливих умов розвитку і спрощенням процедур надання адміністративних послуг.

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь