Коропська громада
Коропський район, Чернігівська область

Рішення №1195 сімнадцятої сесії Коропської селищної ради сьомого скликання від 12 грудня 2017 року

Про внесення змін до рішення чотирнадцятої сесії сьомого скликання від 25.09.2017 року № 798  «Про затвердження переліку проектів, видатки на які здійснюватимуться за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад».

З метою розвитку та модернізації інфраструктури об’єднаної територіальної громади, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 березня 2016 р. №200 «Деякі питання надання субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад» зі змінами, враховуючи погодження Комісії з розгляду поданих виконавчими комітетами міських, селищних, сільських рад об’єднаних територіальних громад переліків проектів із проектними заявками на проекти, які можуть реалізуватися за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад, утвореної при Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (протоколи № 8 від 29.08.2017 року, № 14 від 10.10.2017 року та № 22 від 06.12.2017 року), рекомендації постійної комісії селищної ради з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, підприємництва, містобудування, будівництва та сфери послуг, керуючись статтею 26 Закону України «Про мiсцеве самоврядування в Українi», Коропська селищна рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Внести наступні зміни до рішення селищної ради від 25 вересня 2017 року № 798 «Про затвердження переліку проектів, видатки на які здійснюватимуться за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад»:

1.1. Викласти пункт 1 рішення у такій редакції:

«1. Затвердити перелік проектів, видатки на які здійснюватимуться за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад у 2017 році:

  • «Реконструкція частини приміщень адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг за адресою: вулиця Кибальчича, 12 в смт Короп Чернігівської області» - 1441,353 тис. грн;
  • «Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Чернігівська в с. Риботин, Коропського району, Чернігівської області» - 1090,963 тис.грн;
  • «Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Вербова в с. Карильське, Коропського району Чернігівської області (Коригування)» - 871,360 тис. грн;
  • «Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Сельдімірова в с. Билка, Коропського району Чернігівської області (Коригування)» - 1204,541 тис.грн;
  • «Капітальний (вибірковий) ремонт проїзної частини вулиці Молодіжна в с. Атюша, Коропського району, Чернігівської області» – 1377,317 тис.грн;
  • «Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Борисівка в с. Рождественське Коропського району Чернігівської області (Коригування)» - 1336,174 тис. грн;
  • «Придбання спецтехніки та обладнання для комунального підприємства «Благоустрій» Коропської селищної ради (трактор з відвалом (2 од), екскаватор на базі трактора, причеп тракторний, навантажувач фронтальний та захват для колод на 2 циліндри)» - 2167,0 тис. грн;
  • «Придбання шкільного автобуса для відділу освіти Коропської селищної ради» - 1700,000 тис. грн;
  • «Придбання подрібнювача деревини (щепоріз) для КП «Благоустрій» Коропської селищної ради» - 181,122 тис. грн.

2. Відділу інформаційної діяльності, програмного забезпечення та комунікацій з громадськістю опублікувати дане рішення на офіційному сайті Коропської селищної ради.

3. Вважати таким, що втратило чинність рішення 15 сесії 7 скликання селищної ради від 20.10.2017 року № 970 «Про внесення змін до рішення чотирнадцятої сесії сьомого скликання від 25.09.2017 року № 798 «Про затвердження переліку проектів, видатки на які здійснюватимуться за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад».

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови з питань житлово-комунального господарства, будівництва, архітектури та містобудування Мельоху О.В. та постійну комісію селищної ради з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, підприємництва, містобудування, будівництва, сфери послуг, земельних відносин та охорони навколишнього середовища.

 

Селищний голова                                                                 В.І.Журавель



« повернутися до списку новин